URČENO PRO VŘ dne 11.10. 2023 od 9:00 hod. na KrP pro Hl. m. Prahu, Domažlická 5, Praha - Žižkov, 1. patro, zasedací místnost
První kontakt
životopis vždy e-mailem: ...
Zollinger Vera, tel.: +420 608 994 749 Pondělí-pátek: 9:00-17:00, e-mail: vera.zollinger@xpo.com
Požadavky na uchazeče:
Předchozí zkušenost v logistice, v oblasti řešení ...
Kmenový zaměstnanec společnosti
Spolehlivost, časová flexibilita, samostatnost
eva.svobodova@europroduction.cz
Znalost MS Office
Znalost: Ukrajinský jazyk, Ruský jazyk, Polský ...
Praha
Antonova Marta, e-mail: olivabeauty@email.cz
osobně: Vodičkova 41 Praha 1, Ligna 3 patro kansl. 314 dle telefonické, e-mailové dohody
Registrace klientů a práce s nimi. Schopnost ...
Retota Tetiana, e-mail: rettana@seznam.cz
Požadovány znalosti tureckého a ruského jazyka
TŘ z:17/4/2024
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Tajemnice Magistrátu města Třince vyhlašuje výběrové řízení č. 06/2024 na obsazení pracovního místa: administrativní ...
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / FAKTURANT
Hledáme OSOBNOST
Komunikativní s příjemným vystupováním.
Spolehlivou, pečlivou se smyslem pro pořádek.
Samostatnou, aktivní a ...
NÁPLŇ PRÁCE: Všeobecné administrativní práce (vykonávání opakovaných administrativních prací podle určených postupů anebo instrukcí), spolupráce s účetním oddělením, příprava ...
Jedná se o administrativní činnost, zajištění běžného administrativního chodu společnosti.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
MSM Group s.r.o., hledá pro svůj úspěšný tým nové zaměstnance na pozici „Administrativní pracovník" na plný úvazek.
Místo prace : Praha
Pracovní náplň:
. Vedení evidence ...
Hledáme samostatnou a zodpovědnou asistentku, která bude zajištovat administrativní činnost a chod kanceláře.
Požadujeme znalost MS Office, MS Outlook, schopnost učit se novým ...
Výkon jednoduchých administrativních a kancelářských činností - evidence, třídění a ukládání informací. Kopírování. Příprava jednoduchých zpráv a korespondence. Telefonická ...
evidence pošty, vedení drobné skladové evidence, související administrativa, základní účetní operace, základní znalost účetnictví, práce s MS Office (Word, Excel, Outlook), ...
Místo výkonu práce: Chrudim
NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování chodu kanceláře a dílčích administrativních úkonů, příprava techniků,, zpracování dokladů, písemná a telefonická komunikace se ...